Offerna.com

خاص ومحدث| تعرف علي سبب رفض الدفاع الجوي استقبال السوبر الإفريقي!!

عدد التعليقات: 2
كتبه : صــلاح محـمد

أكد ثروت سويلم المدير التنفيذي لاتحاد الكرة المصري أن الاتحاد تلقي خطاب منذ قليل يفيد برفض مسئولي الدفاع الجوي وقيادات بالأمانه العامة للقوات المسلحة لإقامة لقاء السوبر الإفريقي علي ملعب الدفاع الجوي.

 

 

وعلم AhlyNews.com أن هتافات مجموعة أولتراس أهلاوي في مطلع فبراير الجاري وبالتحديد في ذكري تأبين شهداء النادي الأهلي وعلي ملعب مختار التتش بالجزيرة ضد قيادات بالقوات المسلحة والجيش هي السبب وراء رفض أستقبال اللقاء.

يذكر أن 20 فبراير الجاري هو موعد إقامة لقاء السوبر الإفريقي بين الأهلي "بطل دوري أبطال إفريقيا" والصفاقسي "بطل الكونفدرالية الإفريقية".

متابعة: عبد الحميد السيد

أخبار متعلقه:

شاهد مشجع كرة قدم يعتدي علي المدرب!!

أضف تعليقك : (الموقع غير مسئول بأى شكل عن تعليقات القراء و المسئولية بالكامل تقع على الكاتب)
الإسم
البريد الإليكترونى (لن يظهر)
التعليق
الأربعاء 05 فبراير 2014, 09:57 كتبه: احمد
EG
احسن يستاهلوا . يعني الجيش فاتح ملعبه للاهلي في مباراته في السوبر وبجمهور كمان يبقى جزاته انه يتشتم من الالتراس الزبالة دول.؟ وادارة الاهلي سكتت على كدة ومخدتش اي موقف وفاتحين ملعب التتش مخصوص عشان يجوا يشتموا ويولعوا الدنيا. احسن اهم هينقلوه تونس وكويس انها جت من الجيش اهو اسمنا اتغلبنا برة ارضنا مش نتفضح في بلدنا لان كدة كدة الاهلي هيتغلب هيتغلب بالفرقة التعبانة دي
الثلاثاء 04 فبراير 2014, 22:34 كتبه: نون
EG
الالتراس الزبالة اللي الاهلي كرم أصحابهم بيشتموا في القوات المسلحة ...استفاد ايه الاهلي ؟؟؟ مش لاقي ملعب يلعب عليه ...الله يقطعهم من كل الدنيا والبلد تخلص منهم دول وبااااء وبااااء عاوزين الحرق
انضم الى المجموعة البريدية لموقع اهلي نيوز ليصلك أهم الأخبار الرياضية على بريدك
مباريات :
المباراة السابقة 2012-07-22
المباراة القادمة
 
استفتاء
هل ترى أن أحمد رؤوف صفقة قوية للأهلي؟
تصويت