Offerna.com

جوزية يعود لأحضان التتش

عدد التعليقات: 4
كتبه : صــلاح محـمد

قام الساحر البرتغالي مانويل جوزية المدير الفني السابق للنادي الأهلي بزيارة مقر الفريق بالجزيرة صباح اليوم مستغلاً تواجده بمصر هذه الأيام.

 

ومن المفترض أن يعقد مانويل جوزية جلسة ودية مع رئيس النادي حسن حمدي بأعتباره صديق له، في ظل غياب جميع لاعبي الفريق الأول والجهاز الفني بسبب حصولهم علي اجازة لمدة 48 ساعة يعودون منها اليوم في مران مسائي مما احال بين مقابلتهم للعجوز البرتغالي.

يذكر أن المدير الفني السابق للمارد الأحمر يتواجد الآن في القاهرة بعد أن انضم إلي فريق عمل "كوبا كوكاكولا" الذي يسعي بدوره إلي اكتشاف المواهب الكروية في جميع انحاء العالم.

أضف تعليقك : (الموقع غير مسئول بأى شكل عن تعليقات القراء و المسئولية بالكامل تقع على الكاتب)
الإسم
البريد الإليكترونى (لن يظهر)
التعليق
الاثنين 24 فبراير 2014, 15:25 كتبه: Amr Ayman
EG
الناس اللى زعلانة وبيقولك بيحكها وغيره وغيره يا جماعة حرام عليكم محدش عمل اللى جوزيه عمله بلاش ننسى كل حاجة فى ثانية كدة.. ومحدش يقارن تجربته مع الاهلى مع اى حد تلنى واحنا لينا باللى عمله مع الاهلى مهما كانت تجاربه الاخرى لانه مع فريقنا مفيش بطولة الا وكان بيحرزها مع الفريق, فى عهده كانت افضل مشاركة للاهلى فى كاس العالم للاندية.. الواحد لو قعد يتكلم عن انجازاته مع الفريق من الناحية النفسية مع الاعبين غير البطولات اللى احرزها.. افضل من استطاع تكريز كل الموارد والطاقات داخل النادى فى انجاح الفريق الاول لكرة القدم.. قدم للاهلى الكثير وللكرة المصرية بشكل عام. افضل من درب الاهلى من وجهة نظرى المتواضعة.
الأحد 23 فبراير 2014, 18:56 كتبه: [email protected]
EG
هو المدربين خلصت من العالم ولا علشان جوزيه اخد كام بطوله مع الاهلى فى زمن العمالقه يبقى خلاص مهو لما ساب الاهلى فشل فى انجولا ولا انتم فكرينها سياسه كل ما يجى رئيس وزاره يفشل تجيبو الجنزورى فين المئه مليون مصرى ماتو ولا الغبا ء اكل من لحمهم علشان الاجانب يجو يخدو حقهم فين العبقر يه المصريه فين رجال اكتوبر وانجلهم تحيا مصر وابناء مصر يبنو لمصر
الأحد 23 فبراير 2014, 14:01 كتبه: kastelo
EG
جوزيه دة مش مدرب وخلاص دة اب للنادى ولاعيبة تحياتى مستر جوزيه نفسى يكون فى الاهلى
الأحد 23 فبراير 2014, 13:44 كتبه: احمد
EG
بتحكها ليه يا جوزيه؟
انت نسيت اخر متش مع الاهلي عملت فينا ايه لولا ربنا ثم ابو تريكة اللي جابلك 3 اجوان لوحده وبسببه بعد ربنا وصلنا للمجموعات وخدنا البطولة في الاخر
هو مفيش غيره في البلد دي ولا ايه
كفاية يا جوزيه تحكها بقى في الاهلي كفاية
انضم الى المجموعة البريدية لموقع اهلي نيوز ليصلك أهم الأخبار الرياضية على بريدك
مباريات :
المباراة السابقة 2012-07-22
المباراة القادمة
 
استفتاء
هل ترى أن أحمد رؤوف صفقة قوية للأهلي؟
تصويت