Offerna.com

اشتعال الأزمة بين ألتراس أهلاوي والأمن.. وغموض حول مصير الأرض!

عدد التعليقات: 1
كتبه : محـــمد فـــرج

اشتعلت الأزمة بين جماهير ألتراس أهلاوي وبين الأمن بعد رفض الأخير بشكل قاطع حضور الجماهير للقاء العودة أمام يانج أفريكانز التنزاني.

 

بالصورة.. علاء صادق يسخر من ميدو بسبب "الصلاة"!!

 

وأرسلت الداخلية خطاباً إلى الأمن يشدد على عدم موافقتها لحضور الجماهير، خاصة بعد الأزمة الأخيرة التي نشبت بين الطرفين أثناء لقاء السوبر الإفريقي.

جاء ذلك في الوقت الذي ساد فيه الغموض حول مصير ملعب المباراة المقرر أن تجرى عليه، حيث أشارت جهات سيادية أن المباراة ستكون بالقاهرة وآخرين أكدوا أنها على ملعب بتروسبورت.

أضف تعليقك : (الموقع غير مسئول بأى شكل عن تعليقات القراء و المسئولية بالكامل تقع على الكاتب)
الإسم
البريد الإليكترونى (لن يظهر)
التعليق
الاثنين 03 مارس 2014, 13:41 كتبه: احمد مصطفى
EG
ليه العند من الالتراس .. هما كد مبسوطين باللى بيحصل .. ازاى اغلط فى الامن وفى الاخر عاوزين الامن يسقفلهم .. كدا بنضر النادى وكمان حال البلد .. ومنظرنا قدام العالم .. وبعدين الشباب دول مفروض مستقبل مصر .. يحافظوا على بلدنا .. وعمر اللى بيعملوه ده سواء ضرب او قلة ادب يحاخدوا حقهم .. كدا مش صح والله .. ده اكبر غلط .. ارجوا من العقلاء فيهم يلموا الامر بينهم .. لان شباب مصر ده مستقبلها واللى بيحميها مع الجيش والشرطة .. لكن كدا بنغرق نفسنا تماما .. حرام البلد مش ناقصة .. خالينا بقا نبص لقدام ونعمل اللى علينا .. لان بالوضع ده وبالطريقية دى حال البلد مش حيتعدل ولا لو بعد 20 سنة .. مهما فى فساد فى البلد مش حيتحل بالسب وقلة الادب والحاجات اللى بتحصل دى .. ارجوكم شوية عقل .. ارحموا البلد
انضم الى المجموعة البريدية لموقع اهلي نيوز ليصلك أهم الأخبار الرياضية على بريدك
مباريات :
المباراة السابقة 2012-07-22
المباراة القادمة
 
استفتاء
هل ترى أن أحمد رؤوف صفقة قوية للأهلي؟
تصويت