Offerna.com

خاص| نص كلمة رئيس النادي لمبروك واللاعبين في الاجتماع الأول!

عدد التعليقات: 2
كتبه : محـــمد فـــرج

تواجد الكابتن محمود طاهر رئيس نادي الأهلي بصحبة طاهر الشيخ عضو مجلس الإدارة والكابتن فتحي مبروك والجهاز الفني واللاعبين في ملعب التتش.

 

 

وبدأ رئيس النادي في توجيه كلماته إلى مبروك واللاعبين في حضور الجميع قائلاً: "الكابتن مبروك والكابتن علاء عبدالصادق ليسوا بالوجوه الجديدة عليكم".

وأشار طاهر إلى أن النادي الأهلي باق وليس له علاقة بأشخاص معينين وأنه مستمر دائماً وأبداً في الطريق الصحيح نحو الريادة والبطولات المتعددة.

وأوضح رئيس نادي الأهلي أنه يأمل في حسم التأهل إلى دوري المجموعات، بالإضافة إلى تخطي مباراة سموحة المقبلة والتأهل إلى المربع الذهبي لبطولة الدوري العام.

متابعة: عمر عبدالحفيظ
أضف تعليقك : (الموقع غير مسئول بأى شكل عن تعليقات القراء و المسئولية بالكامل تقع على الكاتب)
الإسم
البريد الإليكترونى (لن يظهر)
التعليق
الجمعة 02 مايو 2014, 19:28 كتبه: ابو حماده
EG
شويه طراطير بيحكمو اكبر نادى عربى وافريقى الله يستر مش دول الى جابهم عصام عبدالمنعم ومصطفى يونس وطاهر ابو زيد ربنا يستر على الاهلى
الجمعة 02 مايو 2014, 18:36 كتبه: م.عمرو
EG
كنت مستنيك تتكلم يا كذاب..تقاليد الأهلى ومبادئ إيه اللى كل فاشل يتكلم عنها..وهى مبادئ الأهلى تخلى طاهر الشيخ يطلع يتكلم عمال على بطال فى شئون الكوره والمدير الفنى الأجنبى آخر الموسم والتعاقد مع لعيبه وإعلان أسماءها فى الإعلام. يا أفشل إداره وتغلطوا وترجعوا تقولوا مبادئ..ومن إمته الأهلى سايب الزمالك يتحكم فى الكوره المصريه زى ما هو عايز ..ورئيسه يبلطج على البشر كده..الله يرحم أيامك يا حمدى إنت والخطيب لما فصلتوا عضويته من النادى وماكانش يقدر يفتح بقه معاهم..وفين مصالح النادى ولا لما سيد عبد الحفيظ حضر مذكرة رفض توصيات لجنة الأنديه.وكلام مرتضى شلتوهم خفتوا على شكل محمد عبد الوهاب
اللى كان قاعد جنبه دلدول
انضم الى المجموعة البريدية لموقع اهلي نيوز ليصلك أهم الأخبار الرياضية على بريدك
مباريات :
المباراة السابقة 2012-07-22
المباراة القادمة
 
استفتاء
ما رأيك في صفقة خالد قمر ؟
تصويت