Offerna.com

إكرامي يتسبب في صدمة جديدة لجماهير الأهلي

عدد التعليقات: 2
كتبه : إسـلام حجازي

خرج حارس عرين النادي الأهلي شريف إكرامي مصاباً من مران المستبعدين من خوض لقاء مصر المقاصة، يأتي هذا بعد أن راودته آلام العضلة الأمامية مرة أخري بعد إصابته بها في مباراة الجونة.

 

 

 

 

ومن المؤكد أن يخضع إكرامي للعلاج وعمل بعض الإختبارات له لتحديد متي عوته للتدريبات الجماعية والمشاركة مع الفريق مرة أخري.

يذكر أن شريف إكرامي قد خرج من مباراة الجونة مصاباً وحل بديله أحمد عادل عبد المنعم في المباراة التي انتهت بفوز المارد الأحمر بهدف نظيف ضمن تأهله للدورة الرباعية التي تحدد هوية بطل الدوري.

 

أضف تعليقك : (الموقع غير مسئول بأى شكل عن تعليقات القراء و المسئولية بالكامل تقع على الكاتب)
الإسم
البريد الإليكترونى (لن يظهر)
التعليق
الاثنين 16 يونيو 2014, 12:47 كتبه: احمد
EG
ما هو لان اللي ماسك الاهلي دلوقتي شوية هواة ملهمش في الكورة بيحصل كدة.... واضحة وضوح الشمس والاعمى يشوفها ... ان مدرب الاحمال والطبيب بتاع الفريق عالم مبتفهمش .... احنا ناسيين ان مانويل جوزيه في سنة من السنين قال على ايهاب على ده انه ملوش فيها وانه يانا يا هو في النادي؟؟؟ واحد بيعمل للاعيبة تمارين اطالة وهما عندهم شد عضلي عشان يبطلهم كورة خالص ... اللي بيتصاب في الاهلي مبيرجعش تاني ... وتور الله في برسيمه اللي ماسك النادي مش فاهم حاجة وسايبها تغرق ... احنا زعلانين انه مش بيحيب لاعيبة ... خليه ينقذ الموجودين الاول من غباء مدرب الاحمال والطبيب المتخلف اللي يخلي اكرامي ينزل تدريبات وهو متصاب بشد واجهاد في العضلة .... مفيش امل من ام دي ادارة والله..... حسبي الله ونعم الوكيل في البقر بتوع الجمعية العمومية المتخلفة اللي جابتلنا دول
الاثنين 16 يونيو 2014, 11:35 كتبه: mohamed
EG
في ايه انتوا بتتصابو بقيتوا كتيرررررررررررررررررررررررررر جدااااا مش عارف ايه الغباء بتاع الاهلي ده كان يلعب ماتش الجونة ب احمد عادل
انضم الى المجموعة البريدية لموقع اهلي نيوز ليصلك أهم الأخبار الرياضية على بريدك
مباريات :
المباراة السابقة 2012-07-22
المباراة القادمة
 
استفتاء
ما تقييمك لأداء شريف إكرامي للموسم الحالي؟
تصويت