Offerna.com

خاص| الأهلي يعرض مبلغ مالي ولاعبين لضم موهوب سموحة

عدد التعليقات: 5
كتبه : حسـين غـريب

جدد النادي الأهلي طلبه لضم لاعب سموحة أحمد حمودي من رئيس النادي محمد فرج عامر والذي يتمسك بمقابل مادي كبير للإستغناء عن اللاعب.

 

 

 

وعلم AhlyNews.comأن الأهلي عرض مبلغ مالي لضم اللاعب بالإضافة للاعبين من الفريق، وهم احمد شكري وسيد حمدي صانع ألعاب ومهاجم الفريق.

ويحاول رئيس النادي السكندري الحصول علي اعلي عائد مادي من وراء بيع اللاعب بالتلويح بورقة الإحتراف الخارجي وتلقي اللاعب عرضاً سويسرياً، إلا ان إدارة الأهلي تحاول اقناعه بالإستغناء عن اللاعب.


متابعة: عمر عبدالحفيظ

أضف تعليقك : (الموقع غير مسئول بأى شكل عن تعليقات القراء و المسئولية بالكامل تقع على الكاتب)
الإسم
البريد الإليكترونى (لن يظهر)
التعليق
الاثنين 07 يوليو 2014, 17:50 كتبه: Aguero
EG
لا تعليق على امكانيات الموهوب أحمد حمودى الذى لايقل امكانية عن النجم محمد صلاح ولو طلب فيه 20 مليون .. مع انى أهلاوى وأتمنى انه يلعب للأهلى الا انى أفضل له الاحتراف الخارجى ... مش مصلحة فريق لكن افادة للاعب عائد على المنتخب ... شكرا
الاثنين 07 يوليو 2014, 17:36 كتبه: ريعو
EG
حمودى لازم يجى الاهلى لازم إن شاء الله

حمودى أفضل من ايمن حفنى و من أى صفقة مضروبة جابها الزمالك

لو وفق الاهلى و احضر حمودى يبقى بجد ضربة معلم

فالإدارة تعاقدت مع كل حريفة مصر " غالى " " رشدى " "فاروق " " رزق "

" حسين السيد" و معهم لؤى و باسم و صلاح الدين بجد لو جاء حمودى يبقى

الإدارة بنت فريق أن شاء الله سيتفوق على جيل بركات و تريكة و جمعة
الاثنين 07 يوليو 2014, 15:16 كتبه: mostafa
EG
ندااااااء الي ادارة التعاقدات في النادي وكذلك مجلس الادارة ان اي رئيس نادي شايف ان الاعب بتاعه لاعب عالمي والمفروض يروح يلعب في اكبر الفرق الاوروبيه يبقي احنا بنقوله شكرا والاهلي مش محتاج الاعب بتاعك بس كمان ياريت حضرتك متحلمش في يوم من الايام انك تاخد لاعب من النادي الاهلي اللي كل لاعيبيه فعليا يستحقه ان يلعبون في الدوريات الاوروبيه بجد وحتي لو كان الاهلي مش محتاجهم انا بقول لفرج بيه عامر متشكرين الاهلي مش محتاج حمودي ووديه بازل اللي قفل التعاقدات مع اجانب الموسم ده وخد فيه المليون يورو اللي بتقول ان بازل عارضهم حلال عليك بس رجاءا انسي لاعيبه الاهلي مش هنديك لاعيبه ياكابتن روح بقي هات الاعيبه بتاعت بازل تلعب عندك وخاصه انك عايز احمد شكري من سنه وعايز السيد حمدي وبالنسبه للاستاذ صائد الاغبياء فاحب اقوله انك ياكابتن لو رجعت بالزمن لوراء هتلاقي ان الاهلي بيفاوض حمودي من حوالي 3 شهور وده ينهي علي كل الكلام اللي حضرتك بتقوله علي المبادئ بتاعت النادي ويعرفك الفرق بين نادي زي الاهلي ونادي مدخلش في الصفقه بتاعت ثلاثي الشرطه الا بعد الوصول للمباره اللي مابينهم واللي كان فاضل عليها شهر والعقود اللي ابرموها مع الشرطه تاريخها بيقول كده انا مش جايب كلام من عندي
الاثنين 07 يوليو 2014, 10:10 كتبه: صائد الاغبياء
EG
هل من اخلاقيات و مبادئ الاهلي التفاوض مع نجم فريق قبل مباراة حاسمة لمسابقة الدوري, بالرجوع الي مقالات عديدة بالموقع تتعلق بمفاوضات اندية اخري,أري ان الموقع يتحدث عن اخلاقيات و مبادئ تظهر فقط في حالة الفشل في مفاوضات و تظهر في مواقف اخري.
و بالتالي لا يجوز عقليآ التحدث عن مبادئ وهمية تعشش في عقول المرضن النفسيين. رمضان كريم.
الأحد 06 يوليو 2014, 22:19 كتبه: Moamen da Ana
EG
لا هو بصراحه حمودى يدفع فيه بس مش مبلغ
مباريات :
المباراة السابقة 2012-07-22
المباراة القادمة
 
استفتاء
ما تقييمك لأداء شريف إكرامي للموسم الحالي؟
تصويت