Offerna.com

مرتضى يهين أسطورة الزمالك ويتهمه بسبب فشل الفريق!

عدد التعليقات: 4
كتبه : محـــمد فـــرج

أطلق مرتضى منصور رئيس نادي الزمالك تصريح ناري غريب للغاية يهاجم فيه الحارس المخضرم عبدالواحد السيد، ويقلل من شأنه في المؤتمر الصحفي الذي انعقد اليوم.

 

وأوضح منصور أن عبدالواحد كان سبباً في تراجع مستوى الزمالك خلال السنوات التسعة الأخيرة، مشدداً على أن أخطاءه الفادحة كانت سبباً في تراجع النادي وبعده عن الإنجازات وتفوق الجميع عليه.

وأشار رئيس نادي الزمالك إلى ضرورة احترام عبدالواحد السيد لنفسه، نظراً لأن الزمالك تعاقد معه وهو يعاني من إصابة الرباط الصليبي.

أضف تعليقك : (الموقع غير مسئول بأى شكل عن تعليقات القراء و المسئولية بالكامل تقع على الكاتب)
الإسم
البريد الإليكترونى (لن يظهر)
التعليق
الأحد 27 يوليو 2014, 21:10 كتبه: الزمالكاوي
EG
هوا مين الي اسطوره الزمالك? عبد الواحد الاناني الي معندوش اي نوع من الحماس او القياده و بينيم الدفاع جنبه? ده ماشآء الله ابو جبا احسن منا. بامارة ايه اسطوره بامارة البطولات الي جابها. خلبمو في النادي بتاعكو عشان الايام الجايه هتشيلو طين و هيتحط عليكم من كل ناحيه.فاكرين الفتره من الفين لالفين و اربعه? هترجع تاني
الأحد 27 يوليو 2014, 07:27 كتبه: م . علاء حموده .. الكويت
EG
بدون تعليق .. هذا الشخص لايستحق ان تنشر له كلمه ولا صوره بأي جريده محترمه تحترم نفسها .. فهو شخص غير محترم .. لذا يجب مقاطعته وعدم نشر اي حديث له او صوره .. ومن ينشر صوره له او حديث يجب مقاطعته تماما .. وهذا انذار اخير للجريده ؟؟؟؟؟ ولمحمد فرج خاصه ؟؟
السبت 26 يوليو 2014, 16:42 كتبه: قرفان
EG
لا كده الموضوع مش هزار،،، مرتضي أكل دماغ الموقع و القائمين عليه،، أنا مش فاهم أنتم ملاكم و ماله،، ما تخليكم في إخبارنا فقط، حاجه غريبه فضحتونا
السبت 26 يوليو 2014, 16:31 كتبه: اهلاوى من طنطا اسمى محمد
EG
نفسى مرتضى منصور يحترم نفسوو شويا و حرام اللى بيقولو على عبد الواحد
عبد الواحد شال الفريق كتييير و كان من افضل الحراس فى افريقيا بس طبعا ابل شريف ميصبح وحش افريقيا
مباريات :
المباراة السابقة 2012-07-22
المباراة القادمة
 
استفتاء
ما تقييمك لأداء شريف إكرامي للموسم الحالي؟
تصويت