Offerna.com

من جمعة إلى غالي: خليك في نفسك فقط وليس مع اللاعبين!

عدد التعليقات: 3
كتبه : محـــمد فـــرج

أكد وائل جمعة مدير كرة النادي الأهلي أن حسام غالي يحمل هم الفريق ويركز في كل كبيرة وصغيرة في الملعب ويأخذ الأمور على أعصابه دائماً من كثرة حبه في الكيان.

 

وأضاف جمعة في تصريحاته لبرنامج "الملاعب اليوم" المذاع على قناة الحياة أن غالي يركز في أداء اللاعبين بالكامل، ولكن ذلك ينعكس بشكل غير إيجابي على أداءه في الملعب.

وأشار مدير كرة القلعة الحمراء إلى أن حدوث نرفزة في الملعب أمر وارد مع اللاعبين، مشدداً على أن العلاقة مع اللاعب جيدة للغاية، منتقداً موقفه مع تريزيجيه، مناشداً غالي في الوقت نفسه بالتركيز في أداءه فقط.

أضف تعليقك : (الموقع غير مسئول بأى شكل عن تعليقات القراء و المسئولية بالكامل تقع على الكاتب)
الإسم
البريد الإليكترونى (لن يظهر)
التعليق
الاثنين 22 سبتمبر 2014, 15:14 كتبه: محمد
EG
حسام غالى هو من احسن الاعبين فى مصر ولاكن الايام دى مستواه تحت الزفت بمراحل ده الكبارى الى وخده الايام دى لا يحسد عليه والكور المقطوعه منه والكور المهدره منه حاجه مش عارف ايه ده الى بيعمله حسام غالى ده حرام عليك نفسك شويه وركز على نفسك انت الاول مش حينفع تركز مع العيبه ويكون العيب الى بتتخانق معاه ادائه احسن منك بكتير ده انت مباراه السوبركفرتنه فيه من الكور الى بتروح منك من كتر الفزلكه حسام غالى انت فخر للنادى الاهلى نرجو منك ان ترجع الى المستوى المعهود عليك انت نجم فلاتدع نجوميتك تزووول من بين اقدامك وانت لا تدرى
الاثنين 22 سبتمبر 2014, 13:46 كتبه: fadi
EG
مش الموقع عمالي يقول الكابيتانو جه.... الكابيتانو راح... الكابيتانو وقع,,, الكابيتانو بيلعب...
اعتزل اكرم لك يا كابيتانو لان الشباشب في انتظارك
الأحد 21 سبتمبر 2014, 20:27 كتبه: نبيل
EG
يركز فى لعبه هوه الاول
مباريات :
المباراة السابقة 2012-07-22
المباراة القادمة
 
استفتاء
ما تقييمك للصفقات الجديدة للأهلي؟
تصويت