Offerna.com

مرتضى منصور للأهلي: اتعلموا مني!

عدد التعليقات: 20
كتبه : محـــمد فـــرج

ناشد مرتضى منصور رئيس نادي الزمالك رئيس نادي الأهلي محمود طاهر بالتعلم منه أسلوب الإدارة، مشدداً على أنه لو تعلم لن يصل إلى الربع على الإطلاق!

 

وأضاف منصور في تصريحاته لقناة "إم بي سي" مصر أن الأزمة مع الأهلي انتهت بعد تدخل وزير الرياضة وابلاغ طاهر أنه يحترم نادي الزمالك ورئيسه.

وأشار مرتضى إلى أنه سيتخذ ما يلزم من إجراءات مستقبلاً من أجل إنهاء النبرة العالية، متابعاً: "بيقول عليا فاشل وهو عمره ما هيوصل لربعي".

أضف تعليقك : (الموقع غير مسئول بأى شكل عن تعليقات القراء و المسئولية بالكامل تقع على الكاتب)
الإسم
البريد الإليكترونى (لن يظهر)
التعليق
الثلاثاء 23 سبتمبر 2014, 22:05 كتبه: منصور
EG
EG
نفسى اعرف فلوس مرتضى جابها منييييييييييييين اكيد والله اعلم انه حراااااااااااامى كبييييييييييييير
الثلاثاء 23 سبتمبر 2014, 22:02 كتبه: منصور
EG
يا فاشل يافاشل يا فاشل يافاش ل يتعلم منك ادارة اية يامجنون
الثلاثاء 23 سبتمبر 2014, 14:54 كتبه: ahmed aly
EG
الزمالك يوجد بة احسن اللاعبين واحسن المدربين ومشكلة الزمالك مشكلة ادارة وربنا يبعدك عنا بشرك
الثلاثاء 23 سبتمبر 2014, 13:13 كتبه: يسرى عرفة
EG
لو فيه فى العالم كله أى حد(انسان أو حيوان) ممكن يتعلم من سيادتك أى شىء, صدقنى الدنيا كلها ستخرب, والقيامة حتقوم, لأنه لن يكون الا شىء غير سوى يغضب الله سبحانه وتعالى.
الثلاثاء 23 سبتمبر 2014, 12:28 كتبه: عادل صلاح الطاهر
EG
يا فاشل يافاشل يا فاشل يافاشل
الثلاثاء 23 سبتمبر 2014, 12:26 كتبه: summer
EG
يتعلم منك ادارة اية يامجنون انت لكن العيب على اللى سايبنك كدة وانشاء اللة انت هتخرب الزمالك ومش هتاخد بطولة لأنها بعيدة عن ........مهما تعمل يامجنون ههههههههههههههههه قال يتعلم منك الادارة قال.........
الثلاثاء 23 سبتمبر 2014, 12:15 كتبه: ابراهيم
EG
الواد عبيط و لا ايه
الثلاثاء 23 سبتمبر 2014, 10:35 كتبه: ماجد
EG
الادارة علم يدرس مش كلام على الفاضي والمليان . لو احد اتعلم منك الادارة لاصبح فاشلا . انت تحتاج الى التعلم لانة من الواضح لا تدري شئ عن اساليب واصول الادارة
الثلاثاء 23 سبتمبر 2014, 10:17 كتبه: خالد انور
EG
حتى الزملكاوية مش طايقينة
الثلاثاء 23 سبتمبر 2014, 10:04 كتبه: احمد
EG
نفسى اعرف فلوس مرتضى جابها منييييييييييييين اكيد والله اعلم انه حراااااااااااامى كبييييييييييييير
الثلاثاء 23 سبتمبر 2014, 08:43 كتبه: طارق
EG
هتعيش وتموت وبرضه مش هتفهم ....الأهلى كيان وليس أسماء,انت بتعتبر الزمالك هو مرتضى منصور ,وهو ده الجهل بعينه ....صدقنى مفيش حاجة هترجع البطولات لنادى الزمالك الا لو أداره مجلس لا يرى غير اسم الزمالك فقط...وطبعا ده مستحيل حدوثه فى وجودك ....
الثلاثاء 23 سبتمبر 2014, 07:36 كتبه: shiko
EG
ابنك مجنون يا حاج
الثلاثاء 23 سبتمبر 2014, 06:45 كتبه: ibrahim
EG
إحنا جماهير الأهلي نقول لك ياسيادة المستشار إذا كانت إدارتك دي بتسميها إدارة فهي إدارة فاشلة فإدارة الأهلي لم تكلف خزينة النادي مبالغ طائلة على الصفقات ورغم هذا حصلت على بطولة الدوري وكأس السوبر فتصريحاتك الإستفزازية ترهق ناديك وكنت أتمنى منك بما أنك الكبير تمد يديك للكل مش تسب وتشتم وبعد ذلك تمد يدك كنت أود من عدم السب وتقوم بمبادرة لم يسبقك أحد فيها ألا وهي توأمة الناديان العظيمان بمصر والشرق الأوسط الأهلي والزمالك وساعتها ستكون بطل من يساندك الآن هو وزير الرياضة لما له من تعصب زملكاوي وإحنا عمرنا ماشاهدنا المهندس محمود طاهر بيسب ولابيتطاول عليك ولا على نادي الزمالك فلما كل هذه الذوبعة ويقول الله عز وجل (ياأيها الذين آمنوا إن جائكم فاسق بنبأ فتبينوا أن تصيبوا قوماً بجهالة فتصبحوا على مافعلتم نادمين ) صدق الله العظيم وأسأل الله أن يصلح شأن الكرة المصرية
الثلاثاء 23 سبتمبر 2014, 01:05 كتبه: Ahly run in my blood
EG
فين وزير الرياضه من هذه التصريحات المستفزه يجب محاسبة هذا الرجل علي كل تصريح لا احد فوق المحاسبه خصوصا اذا كان مسؤول دا عامل ذي الحنفيه كل يوم تصريح مستفز يعم اهدي شويه عاوزين رياضه فقط مش عاوزين واحد فاتح صدره ,يعم انت مالك بالاهلي ومجلس ادارته متركز مع ناديك وشيل الاهلي من دماغك لانهم لن يعيرو بكلامك ركز مع ناديك واسكت شويه ولا انت متعرفشي
الثلاثاء 23 سبتمبر 2014, 00:34 كتبه: فوزى حجازى
EG
اه نسيت اقول لك بلا ش تتمحك فى السيد المحترم وزير الرياضة وتحطه فى جمله مفيده ان تدخله خلاك تعفو وتصفح عن مجلس الاهلى. وزير الرياضة نفسه عارف انك ابله وعبيط وبياخدوك على قد عقلك والبلطجيه اللى حواليك عارفين ومتأكدين انك تافه وملكش وزن لا عند وزير الرياضة ولا عند اصغر عضو من اعضاء مجلس إدارة الاهلى. يا عبيط أتعلم انت من اعمامك مجلس إدارة الاهلى واشتغل فى صمت. لكن بصراحه إحنا عايزينك كده زى ما انت علشان تخربها بدرى. وبكره افكرك يا مرتضى. ازمة إيه اللى انتهت يا عبيط بتدخل وزير الرياضة وزير الرياضة بايخدك على قد عقلك علشان يخلص زيارته. لزم التنويه.
الثلاثاء 23 سبتمبر 2014, 00:00 كتبه: فوزى حجازى
EG
مرتضى انت فاشل مين العبيط اللى يتعلم منك ويتعلم منك إيه الكذب ولا قلة الادب ولا النصب إيه. فيك ولا عندك ممكن حد يتعلمه منك. دا انت تافه وخايب وكذاب وكثير الكلام. الاحترام لم ناسه وانت مش منهم ولا عمرك حتكون منهم. انت شردوح اه قليل الادب اه كذاب برضه اه شوف نفسك وانت بتشتم محمد كوفى وبعدين بمنتهى الجبن أنكرت انك شتمته والصورة مبتكدبش. ياراجل عيب عليك وبعدين تقول لتعلموا منى ياراجل روح بلاش خيابه وخليك فى السيديهات بتاعتك. لو كنت راجل بصحيح كنت ورينا نفسك مع مجلس حسن حمدى والخطيب. انا عارف إيه اللى حارقك ومخليك لا على حامى ولا على بارد. ان مجلس الاهلى مفيش حد فيه معبرك وسيبينك تصرخ وتصوت زى النسوان ولا حد معبرك. وعمر ما حد معبرك مهما عملت عارف ليه لانك فى الحقيقة ملكش وزن هايف خايب كاذب. انتهى الكلام معاك أيها الغبى.
الاثنين 22 سبتمبر 2014, 20:10 كتبه: محمد غنيم
EG
فعلا كما قال "بيقول عليا فاشل وهو عمره ما هيوصل لربعي" مين ياعم يقدر يوصلك .. دا حتى كان من كام شهر بيجرى يستخبى عند جوز بنته خوفاً من القبض عليه من المباحث .. ياعم هو فيه حد أدك ..
الاثنين 22 سبتمبر 2014, 20:06 كتبه: حسن مصطفي غازي
EG
الله عليك يا كبير على كل شيء يا اخبارالاهلي يعطيهم ومش مهنتهم على بطولة
الاثنين 22 سبتمبر 2014, 19:33 كتبه: أشرف سلامة
EG
هل أنتم الناطقين باسمه لا تخلو صفحة من صفحات الموقع من ذكره ، وهو شخص جدير بالمقاطعة ، وأحق بالتجاهل ، فلماذا لا تقاطعوه وتتجاهلوه ، هل أنتم زملكوية ؟
الاثنين 22 سبتمبر 2014, 19:22 كتبه: ميدو
EG
ربنا يشفيك يا مرتضى
مباريات :
المباراة السابقة 2012-07-22
المباراة القادمة
 
استفتاء
ما تقييمك للصفقات الجديدة للأهلي؟
تصويت