Offerna.com

جاريدو يتحدث عن المباراة الهامة للأهلي ويشيد بهؤلاء بقوة!

عدد التعليقات: 3
كتبه : محـــمد فـــرج

أكد الإسباني كارلوس جاريدو المدير الفني للأهلي أنه يتطلع للحصول على الثلاث نقاط الكاملة من مباراة الأسيوطي الهامة للغاية بالنسبة للفريق من أجل مواصلة حصد النقاط وضمان مستوى مميز في الجدول العام للمسابقة الهامة.

 

وأضاف جاريدو في حوار تم عبر موقعه الرسمي أنه راض تماماً عن أداء اللاعبين في المباريات القادمة، خاصة بعد إجرائهم لكافة التعليمات الفنية واتباعها بشكل جيد.

وأشار المدير الفني للقلعة الحمراء إلى أنه يطالب اللاعبين دائماً ببذل الجهد لحصد الفوز، مشدداً على أنه يثق في اللاعبين بالكامل.

أضف تعليقك : (الموقع غير مسئول بأى شكل عن تعليقات القراء و المسئولية بالكامل تقع على الكاتب)
الإسم
البريد الإليكترونى (لن يظهر)
التعليق
الأحد 26 أكتوبر 2014, 11:37 كتبه: محمد الاهلاوى
EG
فريق الاسيوطى مميزيستحق المشاركة بالدورى الممتاز فهويمثل الصعيد وانا اتشرف منتمى لهم------واقول لاخونا حاريدوا مهم اختصار الحهد واراحة بعض الاعبين لمبارة نهائى الكونفيدرالية وضرورة مشاركة الاخريين واهمهم كريم بامبو لاعب مصر الاوليمبى ورمضان صبحى اللى بيفكرنى بتريكة اللى من وهة نظري بامبو افضل من محمد هانى ويعتبر افضل بديل لوليد سليمان زى بالظبط فتحى مبروك ماهو احسن من حاريدو بمراحل بس تقول ايه ---ممكن بامبو يمشى والاهلى يحيبوه بملايين
الأحد 26 أكتوبر 2014, 11:23 كتبه: عبد الله زكى
EG
أولاُ إيه راضى عن أداء اللاعبين فى المباريات القادمة دى
ثانياً أخباركم بقت تافهة أوى أى حشو و خلاص
الأحد 26 أكتوبر 2014, 07:38 كتبه: طارق القاضي
EG
مع الاحترام الكامل لفريق الأسيوطي بالله عليك يا راجل دا عنوان تكتبه ... أنا دايماً بتابع أخبار الموقع وابتديت أكره أسلوبك في اختيار العناوين عشان بس تشد الناس لقراءة الخبر اللي يكاد يكون تافه
ياريت إدارة الموقع تشوف محرر غير الأستاذ/ محمد فرج
مباريات :
المباراة السابقة 2012-07-22
المباراة القادمة
 
استفتاء
ما تقييمك للصفقات الجديدة للأهلي؟
تصويت