Offerna.com

هجوم ناري من رئيس سموحة!

عدد التعليقات: 7
كتبه : محـــمد فـــرج

أطلق محمد فرج عامر رئيس نادي سموحة السكندري هجوماً نارياً على حكم المباراة محمد فاروق بعدما قام بطرد أحمد نبيل مانجا لاعب الفريق في المباراة التي فاز فيها الأهلي بثلاثة أهداف لهدف وحيد في الدوري العام.

 

وأضاف عامر أن فاروق تحامل بشدة على سموحة، وقام بمجاملة الأهلي بالعديد من القرارات وعلى رأسها الطرد الغير مستحق بالمرة ضد مانجا.

وأشار رئيس النادي السكندري إلى أن الأهلي لم يكن يحتاج إلى هذه المجاملات لكي يفوز بثلاثة أهداف، منتقداً تراجع مستوى التحكيم في مصر خلال الفترة المؤخرة.

أضف تعليقك : (الموقع غير مسئول بأى شكل عن تعليقات القراء و المسئولية بالكامل تقع على الكاتب)
الإسم
البريد الإليكترونى (لن يظهر)
التعليق
السبت 13 ديسمبر 2014, 16:24 كتبه: ابو اياد
EG
تسلم يا (اهلاوى طنطاوى )
السبت 13 ديسمبر 2014, 11:05 كتبه: اهلاوى طنطاوى
EG
الله ينور يا أبو اياد
الجمعة 12 ديسمبر 2014, 16:58 كتبه: ابو اياد
EG
المهم ان سموحة ده والنصر مغلوبين بتاع 7 مباريات يعنى من طوب الارض وفرق اول مرةتلعب ف الممتاز وهو اعترف انه عارف انه هيتغلب من الاهلى بس ازاى يقبل ان الاهلى يهزمه فرق حاقدة صحيح والله والنصر لغاية دلوقتى معندوش غير نقطة واحدة واللاعيبة بتوعه كانو بيموتوا نفسهم قدام الاهلى زى الاسود ياريت يلعبوا كدة كل مبارياتهم بنفس الجدية دحنا الدورى بتاعنا يبقى اقوى دورى والله فى المنطقة وكلمة اخيرة ( الكلاب تعوى والقافلة تسيييييييير) ماشى ياميدو انت وبندق واقع فى الصندوق.ابويا تمللى يقولى العين متكرهش الا اللى احسن منها وياريت الاخوة الزملكاوية اللى معندهمش موقع محترم للنادى بتاعهم ميدخلوش الموقع بتاعنا ويعملوا كومنتات ان دلت على شئ فانها تدل على انهم راضعين حقد وكره للنادى الاهلى اسياد العالم ( فخور بانتمائى للاهلى العظيم نادى المبادئ رغم انف الحاقدين اللى هيبيضوا على بطولة ومش عارفين وسبب حسرة جماهيرهم (انتهى )
الجمعة 12 ديسمبر 2014, 15:13 كتبه: ابو ابراهيم الاردني
EG
لا يضير السحاب نعيق هذا الغراب , رئيس نادي فاشل , باع افضل لاعبين عنده وصار يدور على مبررات وشماعات وفعلا اللي استحوا ماتوا
الجمعة 12 ديسمبر 2014, 08:34 كتبه: احمد عبد الوهاب
EG
كل فرقه بتتغلب امام الأهلي يقول لك التحكيم والأهلي مبيظلمشي من التحكيم ابدا بأماره ضربتين الجزاء الي محمد فاروق محسبهمشب
الجمعة 12 ديسمبر 2014, 07:33 كتبه: ;كريم
EG
بجد ولا فى مجاملة ولا فى حاجة انت بدل ماتهاجم التحكيم هاجم نفسك على اللى عملتة فى فريقك انت فرغتة ومجبتش صفقات تشيل الفرقة دة الواحد عبد الخالق وعلاء على مش قادرين يشيللوا الفرقة لوحدهم حرام عليك ياراجل
الجمعة 12 ديسمبر 2014, 04:35 كتبه: احمد
EG
والتلات ضربات جزاء اللي متحسبوش ... والفاول اللي مش فاول اللي جيه منه الجون ... وضربة الكوع بدون كورة في وش عبد الظاهر مفهاش طرد مباشر ... وضربة لاعب سموحة لمسعد عوض قدام العالم كله بدون سبب بعد ما مسك الكورة ومفهاش طرد .. وبردو لسة الحكام بيجاملو الاهلي؟؟؟
مباريات :
المباراة السابقة 2012-07-22
المباراة القادمة
 
استفتاء
ما تقييمك للصفقات الجديدة للأهلي؟
تصويت