Offerna.com

خاص| الأهلي يصمد على موقفه الناري ضد الزمالك ويتوعد بالمزيد!

عدد التعليقات: 5
كتبه : محـــمد فـــرج

رفض الأهلي التنازل عن الشكوى المقدمة منه ضد نادي الزمالك بخصوص الثلاثي الذي وقع للنادي الأهلي قبل الانضمام إلى صفوف الفريق الأبيض.

 

وخلص الاجتماع في النادي الأهلي مع رئيس النادي ومجلس الإدارة المنعقد مع الخبراء القانونيين عدم تنازل الأهلي في شكواه ضد الثلاثي "معروف وقمر ويوسف".

وينوي الأهلي تصعيد الموضوع إلى نهايته من أجل عدم التعرض للنادي أو محاولة المساس به بعد ذلك، لاتباعه المواقف القانونية بشكل كامل وسلوكه المسالك الشرعية.

أضف تعليقك : (الموقع غير مسئول بأى شكل عن تعليقات القراء و المسئولية بالكامل تقع على الكاتب)
الإسم
البريد الإليكترونى (لن يظهر)
التعليق
الثلاثاء 06 يناير 2015, 08:06 كتبه: عادل سالم
EG
الأخ مصطفى محمود ،،،،،الاهلي اصر على توقيع عقوبه باسم علي ،،،،علشان عارف ومتأكد ان لما يروح ويشتكي الثلاثي ،،،،اتحد الكوره هايحاول يمشي بالحلول الوديه ،،،،،،خوفا من البلطجي مرتضى منصور ،،،،،المرره دي الاهلي لن يتراجع لانه لن يقبل بالحلول الوديه لانه تقبل عقوبه باسم علي ونفذها ويتمسك بتنفيذ العقوبات على الثلاثي الزملكاوي ولا مجال للحلول الوديه وزي ما الاهلي تقبل قرارات اتحاد الكره ،،،،غصبن عن مناخير رئيس الزمالك لازم هوه كمان يتقبل قرارات اتحاد الكره وعقوباته
الاثنين 05 يناير 2015, 19:53 كتبه: محمد على
EG
هما الزملكاوية كده عبط زى رئيس ناديهم و إبنه
الاثنين 05 يناير 2015, 18:29 كتبه: مصطفى محمود
EG
على فكره الاهلى حاول يوفقهم قبل كده ومعرفش بأمارة أما الزمالك أوقف باسم على بتاعكم شهر وانتم قولتم نفس الكلام على الثلاثى ده ومعرفتوش تعملوا حاجه. واذا كنتم على صفقة وحيده أخدتوها وعاملين انكم أخدتوها من الزمالك عاملين عليها كل الفرح ده وانكم ضحكتم على الزمالك فامتنسوش ان الزمالك خبط منكم 14 صفقه السنه دى فى اول الموسم منهم 9 كنتم اتفاوضتم معاهم ومضوا على الرغبات كمان للانضمام لنادى الجهل . على فكره مش معنى ان الثلاثى مضى على الرغبات انه كده مضى للنادى بالانتقال اليه يا جهلاويه
الاثنين 05 يناير 2015, 17:41 كتبه: علاء سعد العاصى
EG
الزبالك بيقول موقفه سليم لعلم أندية الثلاثى بالتوقيع وأنا أسأل الزبالك هو إنبى على علم بتوقيع مؤمن للبوابين؟
الاثنين 05 يناير 2015, 16:24 كتبه: اهلاوى طنطاوى
EG
صح كده علموه وعرفوه هو بيتعامل مع مين
مباريات :
المباراة السابقة 2012-07-22
المباراة القادمة
 
استفتاء
ما تقييمك للصفقات الجديدة للأهلي؟
تصويت