Offerna.com

خاص| جاريدو يطلب فيديوهات " أوكلاند – وسيدني"!

عدد التعليقات: 3
كتبه : شـــادي ألمــاظ

يخاطب الأهلي السفارة المصرية في الجزائر من أجل توفير بعض الفيديوهات الخاصة بمباريات وفاق سطيف الجزائري قبل اللقاء المرتقب يوم 21 فبراير المقبل.

 

وطلب جاريدو المباريات الآخيرة للفريق الجزائري في كأس العالم للأندية ، بالإضافة إلى مباريات الدوري من أجل التعرف على نقاط القوة والضعف بالمنافس.

ويسعى الأهلي للتتويج باللقب القاري رقم 21 في تاريخه رغم الظروف الغير جيدة التي يمر بها في بطولة الدوري الممتاز وتواجده بالمركز الثالث.

وكان بطل الجزائر قد تقابل في مونديال الأندية الآخير مع "أوكلاند سيتي النيوزيلندي ـ وويسترن الأسترالي" وقد خسر في المباراتين.

 

متابعة: عمر علي

أضف تعليقك : (الموقع غير مسئول بأى شكل عن تعليقات القراء و المسئولية بالكامل تقع على الكاتب)
الإسم
البريد الإليكترونى (لن يظهر)
التعليق
الأربعاء 04 فبراير 2015, 14:32 كتبه: هانى
EG
بصراحة يا جماعة المشكلة الاساسية فى فريق الاهلى نفسه وفكر مدربه مش ملاحظين إننا فى أخر أربع مباريات بتروجيت والجيش والزمالك وانبى 1فوز 2تعادل 1هزيمة من 12 نقطة حصلنا على خمسة فقط فى حاجة غلط فى الفريق لازم تتعالج قبل ما نرمى كل اخطائنا على شماعة التحكيم والاخ جاريدو بمنهى الصراحة لازم يمشى ونوفر فلوسه طالما كده كده الدورى هيضيع يبقى المصرى احسن وفين ايامك يا كابتن فتحى مبروك
الأربعاء 04 فبراير 2015, 12:21 كتبه: محمود السيد
EG
اولا المدرب لا يصلح لتدريب فريق بالدرجه الثانيه
ثانيا في بعض العبين لا يصلحوا للعب في النادي الاهلي
ثالثا يجب علي الاداره الفاشله اتاخذ موقف من اتحاد الكوره لان فيه ناس عوزه فريق تاني ياخد الدوري وديه بينه زي الشمس لو علي الصوت العالي فجمهور الاهلي مش حيسكت يا اتحاد الحمير الاهلي فوق الجميع وحيفضل فوق الجميع
الأربعاء 04 فبراير 2015, 12:10 كتبه: ابو احمد
EG
وإيه الفائده من الفديوهات اللي هتشوفها ارحمنا انت مدرب ساحات شعبيه لا ترقى لمستوى الاهلي
مباريات :
المباراة السابقة 2012-07-22
المباراة القادمة
 
استفتاء
ما تقييمك للصفقات الجديدة للأهلي؟
تصويت