Offerna.com

نجم مصر يشن هجوماً شنيعاً على محمد صلاح!

عدد التعليقات: 8
كتبه : محـــمد فـــرج

شن أحمد حسن لاعب نادي الزمالك السابق وقائد المنتخب الوطني الأول هجوماً حاداً على محمد صلاح لاعب تشيلسي المعار إلى فيورنتينا الإيطالي بسبب انتقاده للعودة السريعة للدوري العام.

 

وكان صلاح قد أوضح في تغريدة سابقة بموقع التواصل الاجتماعي "تويتر": "هل يعود حق الشهداء بهذه السرعة ليعود الدوري سريعاً بهذا الشكل"؟!

ورد الصقر المصري على هذا الكلام، مشيراً إلى أن توقف الدوري العام لن يعيد الضحايا مرة أخرى، لافتاً إلى ضرورة أن يكون صلاح مسئولاً عما يقوله في هذه الفترة الحساسة.

وأضاف حسن أن صلاح عليه أن يتضامن مع الضحايا ويمتنع عن التدريب مع فريقه الإيطالي، مستنكراً هل يقدر اللاعب القيام بهذا الأمر.. اعتقد أنه لن يستطيع..

موضوعات متعلقة:

صلاح ينتقد الجميع ويفتح النار على المسئولين!


أضف تعليقك : (الموقع غير مسئول بأى شكل عن تعليقات القراء و المسئولية بالكامل تقع على الكاتب)
الإسم
البريد الإليكترونى (لن يظهر)
التعليق
الثلاثاء 17 فبراير 2015, 08:38 كتبه: عبدالسلام رشاد
EG
معلش يا كابتن احمد اصل صلاح كبر وبقى له كلمه من ساعة ما استغنى عنه تشلسى وبقى لعيب كبير وله صديقات لازم ينتقد ويمشى على خطى ابوتريكه ولو كان همه البلد ليه ما زعلش على اللى ماتو فى ليبيا هنعمل ايه نحن فى زمن الرويبضه.
الثلاثاء 17 فبراير 2015, 01:03 كتبه: لالالالا
EG
صلاح ولا يهم أمه الناس اللى بتاكل وتشرب من ماتش وكل واحد اهطل قبل ما يتكلم مش أحمد حسن ده اللى كنت بتغنى باسمه ايام ما كان بيلعب فى الاهلى وهو بصراحة بعشرة زى محمد صلاح بلاش شغل الانتماء السياسى القذر ده وشعل المنافقين عملين زى الاخوان المتأسلمين ينحكمكم ينقتلكم أعوذ باالله من النفاق اللى أنتوا فيه
الاثنين 16 فبراير 2015, 10:44 كتبه: ahmed
EG
أنا مش فاهم ايه علاقة راي صلاح ان حق الشهداء يرجع الأول وامتناعه عن التدريب مع فيورنتينا ,,,, هو اي هطل وخلاص
الاثنين 16 فبراير 2015, 10:32 كتبه: ايمن المصري
EG
هذا الشخص اللي اسمه احمد حسن انسان استغلالي وبيحب الشو الاعلامي وهو من فصيلة الشلابوكة ويا كتر حواراته وعلي فكرة انا من مغاغة ولا عمل اي شئ لبلده دا حتي مركز شباب مغاغة بيتسولوا منه وبيقعد يذل فيهم مهو كابتن مصر سابقا
الاثنين 16 فبراير 2015, 09:56 كتبه: عبد الله زكى
EG
يا محمد محمد (إنت ممتاز)
الأحد 15 فبراير 2015, 22:56 كتبه: Emad
EG
كلما تتحدث وتدلي برأيك في أي قضية
كلما تظهر على حقيقتك
فأحمد حسن شكل فقط بلا مضمون
الأحد 15 فبراير 2015, 21:43 كتبه: nader
EG
ياكايتن خليك فى حالك انت كمان وكفايه خيبتك ايام ما كنت مدير المنتخب
الأحد 15 فبراير 2015, 21:05 كتبه: محمد محمد
EG
و يمتنع عن التدريب ف فريقه ليه ؟؟ هو الدوري الايطالي هو اللي ماتت الجماهير في مبارياته ولا اتحاد الكورة الايطالي هو اللي فاشل ف تنظيم مسابقته الاساسية ؟؟ ولا الامن الايطالي هو اللي بيموت جماهير الكرة ان لم يكن بالعمد فبالاهمال و عدم الكفاءة ؟؟
طب ليه ترجع مسابقة الدوري و احنا مش عارفين ايه اللي هيحصل و هل الجماهير هتحاول اقتحام الملاعب و ازاي هيكون التعامل ؟؟ دحنا حتى ماعرفناش اللي ماتوا ماتوا ازاى و الناس قربت تنسى و بيفاصلوا ف عدد الضحايا كأنهم فراخ بيشتروها !
للأسف الصقر كان صقر داخل الملعب بس انما خارج الملعب يبدو ان نظره مش اد كده و مش شايف الدم ولا شايف الحق
مباريات :
المباراة السابقة 2012-07-22
المباراة القادمة
 
استفتاء
ما تقييمك للصفقات الجديدة للأهلي؟
تصويت