Offerna.com

خاص| جماهير الزمالك "التنزاني" تساند الأهلي وتملئ المدرجات أمام يانج !

عدد التعليقات: 2
كتبه : حسـين غـريب

 ينوي مشجعوا سيمبا التنزاني الغريم التقليدي ليانج أفريكانز والذي من المقرر أن يلاقي الأهلي بعد غداً السبت في دور الـ32 من دوري أبطال إفريقيا حضور اللقاء.

 

 

وبحسب ما صرح به جمهور سيمبا أو ما يوازي جماهير "الزمالك في تنزانيا" لدعهما الدائم للفريق الذي يلاقي الغريم التقليدي مثل مشجعي نادي الزمالك المصري، فقد قررو الحضور وملئ المدرجات عن آخرها لتشجيع ومؤازرة الأهلي.

كذلك وجه فريق يانج التنزاني الدعوة لكبار الشخصيات في الحكومة التنزانية لحضور اللقاء وعلي رأسهم وزيري التجارة والصناعة والخارجية.

 

أضف تعليقك : (الموقع غير مسئول بأى شكل عن تعليقات القراء و المسئولية بالكامل تقع على الكاتب)
الإسم
البريد الإليكترونى (لن يظهر)
التعليق
الخميس 27 فبراير 2014, 17:40 كتبه: ahmed
EG
ياعم ارحمونا بقى دا جماهير الزمالك دايما بتساندنا فى المتشات التى نلاقى فيها فريق خارج مصر ياعم بكلامك دا وتشبيهك دا انتا اولا بتصغر نفسك وبتثبت لنفسك وللناس قد ايه انتا تافه ياراجل ممكن واحد من جمهور الزمالك كان بيساندنا فى المتشات يقول طب مش رايح تانى وتخليه يشتم الكيان بتاع النادى اللاهلى بأسلوبك القذر دا ياعم ماتشبهش حد بحد وتعمل فتن يارب بقى كل اللى زيك يغوروا من مصر عشان تبقى مصر نضيفه وهاديه ياعم طب قوول كلمتين حلوين وقول مثلا جماهير غريم نادى يانج هاتروح تشجع الاهلى ودا يدل على عدم وطنيتهم وانتمائهم لبعض زينا كدا جملاهير الاهلى بتقف مع الزمالك فى متشاتها الافريقيه وجماهير الزمالك تقف مع الاهلى ايضا فى متشاته الافريقيه ..... ونيابة عن جمهور الاهلى الوفى المحترم نتأسف لجمهور الزمالك المحترم وكلنا مصرييين
الخميس 27 فبراير 2014, 15:29 كتبه: محمد
EG
موقع زبالة طول ما هو بيستخدم الاسلوب القذر ده
انضم الى المجموعة البريدية لموقع اهلي نيوز ليصلك أهم الأخبار الرياضية على بريدك
مباريات :
المباراة السابقة 2012-07-22
المباراة القادمة
 
استفتاء
هل ترى أن أحمد رؤوف صفقة قوية للأهلي؟
تصويت