Offerna.com

تعرف على كواليس التحقيق مع متعب.. وتصريحات اللاعب توضح الأزمة

عدد التعليقات: 2
كتبه : إسـلام حجازي

قررت نيابة القاهره الجديدة الافرج عن مهاجم النادي الأهلي عماد متعب بكفالة قدرها 5 آلاف جنيهاً بعد المشاده التي حدثت مع أمين الشرطة ونقل علي أثرها إلي النيابة للتحقيق معه في الواقعة.

 

 

وأخلت النيابة سبيل متعب من قسم شرطة أول التجمع الخامس بعد عقد صلح مع أمين الشرطة الذي قام بالاحتكاك معه عصر اليوم.

وقال اللاعب أثناء مداخلته في احدي البرامج التليفزيونية ان الأزمة كانت في طريقها للحل إلا أن أصدقاء أمين الشرطه قد افتروا عليه بأشياء لم تحدث منه مثل "السير برخصه منتهية، والتعدي عليه بسلاح"، واشار إلي أن كل هذا من باب الشو الإعلامي.

واختتم متعب كلامه بأن محضر النيابة أمام الجميع للتأكد من صحة ما أقول بأني لم أتعرض بأي هجوم علي أمين الشرطة والكاميرات الخاصة بالمول تثبت صحة كلامي ولجأت لتحرير المحضر للحفاظ على حقوقى.

 

أضف تعليقك : (الموقع غير مسئول بأى شكل عن تعليقات القراء و المسئولية بالكامل تقع على الكاتب)
الإسم
البريد الإليكترونى (لن يظهر)
التعليق
الأربعاء 23 أبريل 2014, 09:18 كتبه: Mohamed
EG
اللي مضيع متعب طول عمره هو انه ينطبق عليه مبدأ "الفلاح اما يتمدن".. متعب (من ايام ما كان لعيب كورة) وهو مرمي في احضان الفنانين والسهرات والحفلات علشان يبقى روش والناس تنسى انه فلاح من الشرقية... والله يابني بنحبك وانت فلاح ومش لازم تبقى شاب كووول علشان تشتهر... نفس الموقف حصل مع متعب في المقطم من كام سنة ايام ما كان في عز نجوميته وساعتها انا نفسي قعدت اشتم في الشرطة وبتاع.. لكن المرة ده انا مش متعاطف معاه لانه فعلا زي ما قال الزميل رامي بيتنك على الفاضي.. ومجلس الاهلي غلطان انه تدخل.. ما احنا كلنا بيحصل معانا مواقف زي ده مع ضباط وبتتلم في ساعتها بكلمتين...
الأربعاء 23 أبريل 2014, 02:50 كتبه: ramy
EG
حمدلله على السلامة يا عم متعب .. بس عجبنى اوى وائل رياض شيتوس وو قفته جمب متعب .. شيتوس دة محترررررم .. على فكرة يا جماعة اللى انتو متعرفهوش ان متعب تنك اووووى و دة سبب ان الظابط شد معاه
انضم الى المجموعة البريدية لموقع اهلي نيوز ليصلك أهم الأخبار الرياضية على بريدك
مباريات :
المباراة السابقة 2012-07-22
المباراة القادمة
 
استفتاء
ما رأيك في صفقة خالد قمر ؟
تصويت