Offerna.com

تعرف على مواجهات الأهلي والزمالك في كأس مصر!

عدد التعليقات: 2
كتبه : محـــمد فـــرج

أوقعت قرعة دور الـ32 من بطولة كأس مصر، والتي أجراها الاتحاد المصري لكرة القدم الأهلي في مواجهة طهطا في سوهاج، بينما يواجه الزمالك نجوم المستقبل.

 

وحدد الاتحاد المصري لكرة القدم يوم 15 يناير الجاري موعداً لمواجهة الأهلي، على أن يسبقه الزمالك بأربعة أيام لتقام في يوم 11 من الشهر، فيما يلاقي الاسماعيلي نظيره طلائع الجيش.

ووقع المصري في مواجهة الاتحاد، وإنبي ضد الشرطة، والداخلية أمام المنصورة، والجونة أمام النصر للتعدين، ودجلة أمام غزل دمياط.

أضف تعليقك : (الموقع غير مسئول بأى شكل عن تعليقات القراء و المسئولية بالكامل تقع على الكاتب)
الإسم
البريد الإليكترونى (لن يظهر)
التعليق
الثلاثاء 06 يناير 2015, 18:03 كتبه: hjhgf
EG
او اهلاوى اهلاوى
الثلاثاء 06 يناير 2015, 14:26 كتبه: محمد حمدى
EG
يا جماعه يا ريت حد يوصل رسالتى او يرد على الكاتب مؤمن الجندى على موقع يوروسبورت لانى حاولت أرد عليه ما عرفش إزاى كاتب مقال بعنوان *يا سيادة الريس.. أليس فيكم رجل رشيد!* عايز أقوله حضرتك كنت فين لما مرتضى زفت هاجم النادى الاهلى وجماهيره كنت فين لما الزفت مرتضى قدم شكوى فى باسم على واتوقف دلوقتى جاى تتكلم على التعصب لما الاهلى حب يعلم شويه اللمامه الادب ويعرفها ازاى تتطاول على اسيادها جماهير الاهلى من اكتر جماهير فى العالم كله محترمه جدا مش معنى كده تقبل بالظلم احنا اتظلمنا كتير ولسه بردوا ساكتين وبس والنبى لو اتفجرنا ماحدش يوقف قصدنا كفايه سكوت على قله الادب والظلم جى الوقت اللى جمهور الاهلى يحط كله شخص فى حجمه الطبيعى ولو اداراه الاهلى هتسكت وتتنازل عن شكوى لاعبين الزمالك يبقى مش عايزين مؤمن زكريا والادارة تمشى لان بجد احنا الجمهور الاهلى مش هنسكت على شويه فشله وجبناء ف فرق بين الحكمه والجبن وراح تشوفوا رد جمهور الاهلى قريب جدا جدا لو سكتم عالظلم
مباريات :
المباراة السابقة 2012-07-22
المباراة القادمة
 
استفتاء
ما تقييمك للصفقات الجديدة للأهلي؟
تصويت