Offerna.com

زاهر: وليد سليمان لم يجدد للأهلي لهذا السبب!

عدد التعليقات: 5
كتبه : محـــمد فـــرج

أكد الإعلامي سيف زاهر مقدم برنامج الملاعب اليوم على شاشة الحياة أن الأهلي لم يمدد عقد وليد سليمان لاعب الأهلي كما أشيع بسبب الأزمة المالية التي يمر بها النادي.

 

وأضاف زاهر أن الاختلاف على المقابل المادي بين اللاعب والنادي تسبب في عدم تجديد تعاقد اللاعب الذي تلقى العديد من العروض الخليجية لضمه.

وأوضح زاهر أن اللاعب كان يريد التعويض عن هذه العروض المادية المغرية، ولكن الأزمة المالية حالت دون إتمام الأمر الخاص بتجديد تعاقده.

أضف تعليقك : (الموقع غير مسئول بأى شكل عن تعليقات القراء و المسئولية بالكامل تقع على الكاتب)
الإسم
البريد الإليكترونى (لن يظهر)
التعليق
الثلاثاء 13 يناير 2015, 12:20 كتبه: mlohamed alkordy
EG
ماتعليقك على كلام سيف زاهر يا حضرة مدير الكرة و حضرة المشرف العام على الكرة .
الثلاثاء 13 يناير 2015, 09:00 كتبه: أحمد الأهلاوى
EG
ياريت يمشى ويريحنا ده حتى شطب خلاص هو و الشلة أياها اللى عايشين عالة على الفريق و مش واخدين منهم غير أستنزاف أموال النادى (عبد الله السعيد،عماد متعب،حسام غالى،وليد سليمان،جدو،شريف عبد الفضيل،أحمد عبد الظاهر)وياريت تخلصونا كمان من وائل جمعة المنصب كبير عليه قوى فرق كبير قوى بينه وبين سيد عبد الحفيظ.
أنشر يا نجم
الثلاثاء 13 يناير 2015, 05:40 كتبه: جاسر
EG
ولا ليه اي لازمه،، الماتش كله بيلعب لعبتين، والباقي زحلفه وفاولات وتمثيليات! وائل جمعه حايضيع الاهلي، ماعندوش رؤيه سليمه عن اللي بيجري حوله،الوظيفه اكبر من امكانياته.
الاثنين 12 يناير 2015, 22:41 كتبه: محمد
EG
الكابتنوليد سليمان هو روح النادى الاهلى لولا وجود اما حاز النادى على هذة البطولات
الاثنين 12 يناير 2015, 22:12 كتبه: Kemoo
EG
اذا كان صحيح وليد سليمان لم يجدد للاهلى وعاوز يمشى فى ستين داهيه الاهلى ال عمل وليد سليمان ولو لعب عمره كله فى اى نادى تانى مش هاياخد اى بطولة يشوف هو لما جه الاهلى خد كام بطولة وعمره كله ال قبل كده ماحصلش على اى بطولة فى الاندية ال لعب ليها هذا هو الفرق ياهلى المجد والعز والكرامة
مباريات :
المباراة السابقة 2012-07-22
المباراة القادمة
 
استفتاء
ما تقييمك للصفقات الجديدة للأهلي؟
تصويت