Offerna.com

خاص جداً بالصورة| الأهلي يتحدى الجبلاية ويصر على مشاركة زكريا!

عدد التعليقات: 5
كتبه : محـــمد فـــرج

أرسل النادي الأهلي خطاباً رسمياً إلى الاتحاد المصري لكرة القدم يطالبه فيه برفع الإيقاف عن مؤمن زكريا لاعب النادي الأهلي.

 

وطالب الخطاب برفع الإيقاف عن اللاعب، مشدداً على أنه من المفترض ألا تصدر أية عقوبات ضد اللاعب، مطالباً بمشاركة اللاعب خلال المباريات القادمة مع الفريق بعد رفع الإيقاف بشكل رسمي.

وأفاد البيان أن الأهلي تفاوض مع إنبي بعد انتهاء فترة التعاقد الخاصة بإعارة اللاعب إلى صفوف الزمالك، أي أن التفاوض جاء في الوقت الذي لم يكن فيه زكريا على ذمة الفريق الأبيض.

 متابعة: عمر عبدالحفيظ

 

أضف تعليقك : (الموقع غير مسئول بأى شكل عن تعليقات القراء و المسئولية بالكامل تقع على الكاتب)
الإسم
البريد الإليكترونى (لن يظهر)
التعليق
الثلاثاء 13 يناير 2015, 21:04 كتبه: احمد
EG
ادارة الاهلي ادارة عرة ... خلت القرود والبوابين يتنططوا علينا والزمالكاوي المتخلف اللي بيقولك اتحاد الكوسة يعنى اعمى القلب والعين ومش شايف ان كل اعضاء اتحاد جبلاية القرود كلهم زمالكاوية بوابين
الثلاثاء 13 يناير 2015, 19:45 كتبه: محمد
EG
مش الاهلي عامل دكر ومصصم علي شكوي الزمالك بعد ما الزمالك قدم مبادره بعدم الشكوي الهنجعيه المعهوده للحمر اخزنهم دلوقتي بتعيطوه لاشراك مؤمن زكريا اتحاد الكوسه لو نفز كلام الحمر يبقي يوقف قرار ايقاف ثنائي الزمالك
الثلاثاء 13 يناير 2015, 15:55 كتبه: nader fawy
EG
بصراحة العيب فى النظام ولازم يتعدل بس بصراحة مؤمن زكريا ده مستفز وحركة وحشة منه اوى
الثلاثاء 13 يناير 2015, 15:36 كتبه: yaser
EG
اللاعب وقع بحسن نية,, طب ماشي مصدقك يا متر علي اساس انه لاعب ساذج او لسه ناشئ !! تعتقد ممكن في القرن ال 21 حد يصدق الكلام ده,, طب ممكن تقول ليه انكر التوقيع للزمالك ثم عاد في التحقيقات الرسميه و بعد تهديد مرتضي باتهامة بالتزوير رجع و اعترف انع وقع للزمالك. ده لاعب قذر و كاذب اساء للناديين و للكرة المصريه و هيا خد شهر ايقاف و غرامة و احالة اوراقة لفضيلة المفتي. توقفوا عن العبث و الجهل.
الثلاثاء 13 يناير 2015, 15:27 كتبه: ناجي
EG
عمالين نلف و ندور في حلقة مفرغه, المشكلة مش في تعاقدنا معاه, المشكله توقيعه لناديين في نفس الفتره؟؟؟ نقول كمان يا غنم و لا كفاية.
مباريات :
المباراة السابقة 2012-07-22
المباراة القادمة
 
استفتاء
ما تقييمك للصفقات الجديدة للأهلي؟
تصويت