Offerna.com

خاص| تعرف علي حكم مباراة الأهلي وبتروجيت في الدوري

عدد التعليقات: 1
كتبه : حسـين غـريب

ينفرد Ahly News.com بالكشف عن حكم مباراة الأهلي وبتروجيت في بطولة الدوري العام.

 

 

 

ومن المقرر أن يقود حكم الدرجة الأولي محمد الصباحي المباراة التي ستنطلق غداً في تمام السابعة مساءاً علي ملعب القاهرة الدولي.

وتتكتم لجنة الحكام في الإعلان عن حكام المباريات حتي قبل المباراة بساعات قليلة بعد الجدل التحكيمي المثار في الأسابيع الماضية وحتي لا يعترض أياً من الفرق المتنافسة علي الحكم قبل انطلاق المباراة.

 

 

أضف تعليقك : (الموقع غير مسئول بأى شكل عن تعليقات القراء و المسئولية بالكامل تقع على الكاتب)
الإسم
البريد الإليكترونى (لن يظهر)
التعليق
الثلاثاء 20 يناير 2015, 11:42 كتبه: ايمن حليم
EG
تحاد الكورة الجبان أوقف باسم علي شهر يوم 30/09 قبل يوم واحد من مباراة الرجاء عشان يغيب 5 مباريات عن الأهلي خلال أكتوبر بالكامل ... وفي أزمة مؤمن ومعروف وقمر ... أوقف مؤمن (على ذمة التحقيقات) من بداية يناير عشان يغيب عن مباراة الجونة والمصري وساب ثنائي الزمالك يلعب مباراتي بتروجيت يوم 03/01 والمقاولون يوم 07/01 وأول ما بدأ الزمالك الراحة بتاعته يوم 08/01 بدأ الشهر بتاع الثلاثي اللي الزمالك هايلعب فيه مع نجوم المستقبل والنصر !!! بخلاف مباراة القمة يعني .. وبكده يبقى مؤمن يغيب من أول يناير لغاية 7 فبراير أمام الجونة والمصري وطهطا وبتروجيت وطلائع الجيش والزمالك وإنبي ... يعني قمة قلة الأدب ... وقمة الضعف من إدارتنا الغلباااااااااااااااااانة ... يا بختك يا زمالك بمرتضى اللي حاطط سيفه دايماً على رقبة اتحاد الكورة ومظبط ناديه. ... يا ريت الكل يشير عشان اتحاد الكوسة يتفضح بفضايحه
مباريات :
المباراة السابقة 2012-07-22
المباراة القادمة
 
استفتاء
ما تقييمك للصفقات الجديدة للأهلي؟
تصويت