Offerna.com

خاص| تعليمات فنية من جاريدو للبديل الاجباري

عدد التعليقات: 4
كتبه : شـــادي ألمــاظ

تحدث الاسباني جاريدو مع صبري رحيل خلال مران الفريق الآخير قبل لقاء طلائع الجيش وطالبه باستغلال الفرصة خلال الفترة المقبلة.

 

وحرص الجهاز الفني على توجيه بعض التعليمات الفنية لصبري رحيل لتنفيذها خلال المباريات ، وعدم تكرار الأخطاء التي يراها الجهاز الفني والتي ابعدته من حساباته بالفترة الماضية.

يذكر أن اتحاد الكرة قد قرر إيقاف حسين السيد 4 مباريات بعد تجاوزاته في لقاء بتروجيت الاخير بمسابقة الدوري الممتاز.

متابعة:عمر علي

أضف تعليقك : (الموقع غير مسئول بأى شكل عن تعليقات القراء و المسئولية بالكامل تقع على الكاتب)
الإسم
البريد الإليكترونى (لن يظهر)
التعليق
السبت 24 يناير 2015, 23:50 كتبه: ابراهيم حسين
EG
كان لازم يتوقف لآخر الموسم لأن الأخلاق أهم من الفوز بكل البطولات ، ومنذ متى ترضى ادارة الأهلى بهذه التجاوزات . اهلاوى صميم.
السبت 24 يناير 2015, 12:11 كتبه: tammam
EG
يا جماعه المدرب ده فاشل والجمهور هيجيلوا شلل منه ومن الاداره الاهلى فيه لاعيبه صغيره مستقبل الكوره فى الاهلى وفى مصر كلمه حق لو حسام حسن مدرب كان همل فريق علامى بللعيبه دول
السبت 24 يناير 2015, 03:37 كتبه: عاشق الاهلى
EG
تعليمات من العجلاتى جاريدو الله يخرب بيت اللى جابك
الجمعة 23 يناير 2015, 20:41 كتبه: كابتن ناجي
EG
ههههههههه.....تعليمات فنية ايه وبتاع ايه....لا في شكل ولا في اداء خططي لا حتي جملة واحدة انا بطلت اشوف المباريات بسبب المدرب ده والله شكله مدب كرة طايرة مالها طريقة 3_5_2 لعب بيهامانويل جوزيه الرهيييييب وتسبب في منتخب مصري قوي فاز بثلاث بطولات كاس امم بنفس الطريقة حسبي الله ونعم الوكيل في حسام البدري اول من غير الطريقة ......اما الان كان ماله المدرب القدير فتحي مبروك صوتنا رااااااااااح واحنا بنقول خلي الكابتن فتحي او يكون مدير فني عالمي زي جوزيه ...ولكن يبدو انهم لايعرفون قيمة النادي الاول عالميا واللي مش مصدق يتفرج علي العك الكروي
مباريات :
المباراة السابقة 2012-07-22
المباراة القادمة
 
استفتاء
ما تقييمك للصفقات الجديدة للأهلي؟
تصويت