Offerna.com

سبب خروج بيتر من مباراة الأهلي!

عدد التعليقات: 2
كتبه : محـمد فــرج - إسلام حجازي

خرج بيتر إيبي من مباراة الأهلي أمام الرجاء المطروحي، ما تسبب في حيرة واستياء الجماهير مما قام به المدير الفني للفريق.

 

وأكد الإعلامي سيف زاهر مقدم برنامج الملاعب اليوم المذاع على قناة "الحياة" أن سبب خروج بيتر إيبي من المباراة بسبب شعوره بإجهاد في العضلة الخلفية.

وفاز الأهلي على الرجاء المطروحي بهدفين لهدف، وأحرز إيبي الهدف الأول بمجهود خرافي، وتابعه صلاح في الوقت الحرج قبل نهاية المباراة بالهدف الثاني.

أضف تعليقك : (الموقع غير مسئول بأى شكل عن تعليقات القراء و المسئولية بالكامل تقع على الكاتب)
الإسم
البريد الإليكترونى (لن يظهر)
التعليق
الأربعاء 01 أبريل 2015, 10:36 كتبه: احمد
EG
عذر اقبح من ذنب .... اجهاد ايه يابن المرة يا جهاز فني فاشل ... والدوري واقف اكتر من شهرين ... اكبر دليل انكو لا عندكو تأهيل بدني ولا تدريب ولا رفع لياقة بدنية ولا اي حاجة خالص .. نفسي اعرف محمود طاهر مستني ايه من جاريدو ولا من البقر اللي معاه .. حتى ضربة الجزاء .معروفة ان دي لازم تتحسب يا اكرامي حتى لو ملمستهوش واي حكم ممكن يتخدع فيها .. ايه اللي طلعك اصلا؟؟؟ وطالع متأخر ..وطالع غلط .. وبعدين لحد امتى اي عيل صغير يشوط فيك ضربة جواء يحدفك زي الاهبل في ناحية ويحطهالك في ناحية ... اي حارس مرمى عادي بيتعمل فيه كدة . وطول عمر الاهلي حراسه مشهورين بصد ضربات الجزاء .. ثابت البطل واكرامي الكبير واحمد شوبير وعصام الحضري .. لكن انت كدة متستاهلش تلعب في الاهلي وب دو اللوم على مدرب حراس المرني الكتيان اللي بيدربك ... الله يخرب بيتك يا محمود طاهر
الثلاثاء 31 مارس 2015, 20:59 كتبه: عبدالرحمن
EG
الاهلى افضل من الزمالك
مباريات :
المباراة السابقة 2012-07-22
المباراة القادمة
 
استفتاء
ما تقييمك للصفقات الجديدة للأهلي؟
تصويت