Offerna.com

فيديو.. الأهلي يفاوض إفريقي ..فهل يكون السوبر؟

عدد التعليقات: 4
كتبه : حسـين غـريب

دخل النادي الأهلي في مفاضات جادة مع الإيفواري "ديدية ياكونان" تمهيداً لضمه للفريق مطلع الموسم المقبل.

 

 

 

وعرض أحد وكلاء اللاعبين علي إدارة الأهلي ضم اللاعب الذي يلعب ضمن صفوف هانوفر الألماني وهو ما لاقي ترحيباً كبيراً نظراً لمهاراته العالية وقدرته التهديفية.

ويفاضل النادي الأهلي حالياً بين عدة لاعبين، ويقارن بينهم من حيث المقابل المادي بالإضافة للأعمار السنية لكل اللاعب لاسيما وأن الإيفواري في عامه الثلاثين.

تجدر الإشارة إلي أن عضو مجلس إدارة الأهلي محمد عبدالوهاب قد كشف في وقت سابق سعي الإدارة لتدعيم الفريق بمهاجم إفريقي سوبر.

موضوعات متعلقة..

 عبدالوهاب: مهاجم إفريقي سوبر في الطريق للأهلي

 

شاهد فيديو يتضمن بعض مهارات اللاعب

 

 

أضف تعليقك : (الموقع غير مسئول بأى شكل عن تعليقات القراء و المسئولية بالكامل تقع على الكاتب)
الإسم
البريد الإليكترونى (لن يظهر)
التعليق
الجمعة 11 يوليو 2014, 14:12 كتبه: هانى سيد
EG
احنا عايزين صنع العاب
الجمعة 11 يوليو 2014, 00:25 كتبه: اهلاوى عجوز
EG
لو سليم بدنيا وبدون اصابات مزمنة فلا مشكلة من ناحية السن لان الثلاثين هو قمة النضوج والخبرة مع رؤية اغلب مبارياته السابقة ومشاهدة تحركاته وطريقة تفكيرة اثناء المباراة وحجم الجهد الذي يستطيع بذله واخلاقياته مثل ان يكون سهورجي او حمورجي او ماشابه وبعد التاكد من كل هذا يمكن الحكم عليه وارجو من الادارة عدم التسرع في اتخاذ القرار خصوصا بعد شفاء متعب وتالق عمر جمال والسؤال هنا هل سيتم الاستغناء عن رؤوف وسيد حمدى .. ربما .. ؟
الخميس 10 يوليو 2014, 21:28 كتبه: Ahmed
EG
هو لاعب سوبر فعلا بس الخوف من سنه 30 سنه كبير لازم نتاكد بس من مستواه دلوقتى لازم يتعملوا اختبار علشان نتاكد من مستواه دلوقتى بس هو لاعب ملوش حل لو مستواه دلوقتى كده يبقى حيفيد الاهلى جدا لاعب سريع ومهاري وهداف ويمتاز بالتصويبات القويه وضربات الراس بجد لو مستواه كده دلوقتى واتعقدنا معاه حيبقى اقوى صفقه الموسم ده بعد غالى
الخميس 10 يوليو 2014, 21:23 كتبه: هيمــــافـــون
EG
وده مطلوب فيه كام دوووولالالاررر اكيد عايزين فيه خزنتين فلوس هو لعيب لو جه الاهلى هيبقى اضاااافه جااامده لخط الهجوم بناشد ادارة الموقع لما يعرضو اى لاعب ياريت يبقى الفيديو زى كد بس ناقص حاجه واحده بس معلومات اكثر عن اللاعب وشاكرين حسن تعاونكم مع كل جماهير الاهلى.
مباريات :
المباراة السابقة 2012-07-22
المباراة القادمة
 
استفتاء
ما تقييمك لأداء شريف إكرامي للموسم الحالي؟
تصويت