Offerna.com

الإصابة تعاود الوافد الجديد... والساحر يفشل في اجتياز الاختبار الطبي

عدد التعليقات: 5
كتبه : إسـلام حجازي

عاودت الاصابة في منشأ عضلة السمانة وافد الأهلي صلاح الدين سعيد، علي اثرها لم يكمل اللاعب استكمال التدريبات الجماعية صباح اليوم.

 

 

 




وكان اللاعب قد خضع لبرنامج تأهيلي تحت اشراف خورخي سيمو، بعد عدم تمكنه من المشاركة بشكل طبيعي بالمران، بعد شكوي اللاعب من تجدد الإصابة، مما يجعل نسبة لحاقة ضعيفة بمباراة الشرطة.

كما واصل الساحر الجديد للقلعة الحمراء محمد فاروق برنامجاً تأهيلياً خلال مران الفريق الصباحي للتخلص من آلام العضلة الضامة.

ولم يجتاز اللاعب الاختبار الطبي الذي وضع له اليوم، مما يضعف الآمال في لحاق اللاعب بمباراة الشرطة والمقرر إقامتها في الثامن عشر من الشهر الجاري.

 

 

أضف تعليقك : (الموقع غير مسئول بأى شكل عن تعليقات القراء و المسئولية بالكامل تقع على الكاتب)
الإسم
البريد الإليكترونى (لن يظهر)
التعليق
الثلاثاء 14 أكتوبر 2014, 15:57 كتبه: medhat
EG
شكرا
الثلاثاء 14 أكتوبر 2014, 13:21 كتبه: go ahly
EG
لازم يحصل تحقيق في الموضوع ده احن بندفع ملايين للاعبيين و الاطباء و المحصلة زفت ,و لا هانقول قضاء و قدر زي موضوع المرحوم محمد عبد الوهاب.اتقوا الله
الثلاثاء 14 أكتوبر 2014, 12:17 كتبه: ناجي
EG
لازم حد يفهم شوية العيال اللي بيساعدوا جاريدو ان هناك شئ اسمه استشفاء من الاصابة / يعهني يا بهايم مش بمجرد اختفاء الالم يبدئ الااختبار البدني, لازم فنرة زمنيه بين اختفاء الالم و بدء التحميل علي العضلة و تختلف المده بناءآ علي مدي الاصابة و مكانها و هل تكررت من قبل او لا.
احنا عندنا مشكلة كبيرة بقالها فتره و ما حدش واخد باله و عمالين نتريق علي الاطباء اللي اتغيروا اكتر من مره و لا فائده علي الاطلاق.
الثلاثاء 14 أكتوبر 2014, 12:09 كتبه: ayman
EG
الاخ mohamed elsated
العيب ليس علي اللاعب, و لا علي الطبيب,,, لو حضرتك متابع جيد كنت عرفت ان الجهاز الفني بيصر علي عمل اختبار بدني للاعب لم يتم اكتمال شفاؤه,, و اللاعب كان رافض تمامآ الا بعد اكتمال شفاؤه... دي شهادة براءه للجهاز الطبي..
و علشان كده علاء عبد الصادق مانع الجهاز الطبي من الاحاديث الاعلاميه.. و دي عمرها ما حصلت في اي نادي من بهتيم الي برشلونه
الثلاثاء 14 أكتوبر 2014, 11:06 كتبه: mohamed elsayed
EG
eh el la3eba el kasr elly el ahly gabha de :(
مباريات :
المباراة السابقة 2012-07-22
المباراة القادمة
 
استفتاء
ما تقييمك للصفقات الجديدة للأهلي؟
تصويت