Offerna.com

سامي يشن هجوم حاد علي مرتضي !!

عدد التعليقات: 3
كتبه : إسـلام حجازي

شن رئيس نادي وادي دجلة المهندس ماجد سامي هجوماً حاداً علي رئيس نادي الزمالك مرتضي منصور بعد الطريقة الغير لائقة التي يتعامل بها الأخير في لجنة الأندية بحكمه رئيساً لها.

 

 

 




وقال سامي: الشخص الي عمال يهاجمنا طول ما هو قاعد انت أخدت 2 مليون جنيه من البث بتاعك، لكن دمنهور الصاعد حديثاً للدوري الي موجود معانا هياخد 6 مليون جنيه!!.

يأتي هذا في ظل الخلافات الدائرة بين مرتضي منصور ورؤساء الأندية بسبب حظر الأولتراس من الدخول للمدرجات واعتبارهم جماعة ارهابية، وعلي إثره قاما رئيس الأهلي ودجلة الإنسحاب من لجنة الأندية.

 

 

أضف تعليقك : (الموقع غير مسئول بأى شكل عن تعليقات القراء و المسئولية بالكامل تقع على الكاتب)
الإسم
البريد الإليكترونى (لن يظهر)
التعليق
الجمعة 12 سبتمبر 2014, 03:20 كتبه: hany abo zeid
EG
على فكرة استحالة يكون اللى كاتب الخبر خروف للدرجة دى لان الزمالك مش صاعد حديثا للدورى و لا ان الزمالك خد 2 مليون و بالتالى انا اعتقد ان المسؤلين عن الموقع دة ليهم اغراض تانية غير نقل الحقايق . جتكوا ستين نيلة.
الخميس 11 سبتمبر 2014, 20:35 كتبه: mohamedkhdr
EG
هو قصده عمرو عبد الحق لأن هو الي قال التصريحات دي مع سيف زاهر وهو الي صاعد جديد وهو الي كان بيحارب الفساد الفترة الي فاتت انما مرتضى هو الفساد بذاته
الخميس 11 سبتمبر 2014, 13:00 كتبه: اندرو
EG
على فكرة هوة مش قصدة مرتضى منصور هوة وضح و قال الفريق اللى لسا صاعد حديثا زى دمنهور و هوة قصدة على نادى النصر دكتور عمرو عبد الحق اللى قعد ياما كتير كان بيتكلم على الفساد
مباريات :
المباراة السابقة 2012-07-22
المباراة القادمة
 
استفتاء
ما تقييمك للصفقات الجديدة للأهلي؟
تصويت